DetDuInteVisste <3

2013-11-12
15:36:57

Dålig på och blogga jag vet!
As dålig på att blogga jag vet men jag vet inte riktigt längre vad jag ska skriva. Jag skriver ju bara om mina vardagar och sen inget mer, har fortfarande skrivkramp på berättelsen och sen jag inga funderingar heller så det är nå sjukt tråkigt att läsa min egna blogg också för jag kommer verkligen inte på nått att skriva om. Ni får gärna kommentera och säga vad ni vill att jag ska blogg om.
 
Alla fall så skulle jag ha åkt till Gränges idag men blev inte av, pgd av olika anledningar. Så nu sitter jag här hemma och ska plugga, hunden kommer snart å då blir det lite mys med Lucky och mitt xbox en stund. Lite mirror edge fördriver tankarna med nått annat. Jo minsann det händer inte så mycket i mitt liv just nurå, men det kommer väl något snart haha. Jag ska la plugga lite och ta mig en mandrin så jag bloggar senare. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: