DetDuInteVisste <3

2013-11-18
21:17:14

Mys mys mys mys mys och ännu mera mys!
Ja jag hat väl haft en mys dag idag även fast det har varit måndag. Skola som vanligt och skoltröjorna blev klara så bara att skicka efter. Åkte lite med Karin men annars inte så mycket mer. Sen hem igen för att käka lite varma mackor och kollade lite på Greys anatomy. kl 17.00 drog jag iväg till Micke för lite massage ÅÅÅH gud vad skönt det var, nu mår min kropp bra alla fall. Så nu har jag käkat pyttipanna, kollat mer Greys anatomy och Flicka 2. Nu blir det säng dags för mig eftersom imorgon ska jag sova länge så jag kommer ikapp i min sömn haha. Nej kanske blir en film till eller lite spelande av WOW eller SS. Jag kanske bloggar senare, PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: