DetDuInteVisste <3

2013-11-07
20:30:10

Ready for the weekend! ♥
Jajjemän, jag vet att jag inte bloggade imorse men det blev snabbt iväg till Linde och Örebro. Hade sovmorgon till 8 så det kändes skönt haha. Kvinnokliniken i Linde då, pratade om PMS. Sen käkade på Sibylla i Örebro och sen blev det BUP så nu höjning på min medicin och kanske en medicin till min PMS. Tillbaka till BUP om 2 veckor, känns helt okej faktiskt. Har la köpt spel till Xbox och letat som en jävla gris efter jacka men inte ända jävla jacka. SKa väl ta och beställa någon jacka från Ellos och se hur den passar. Jo nu lyssnar på jag ''Tandtråd'' och skriver lite med älsklingen, har nyss käkat en macka och ska ta lite varm oboy nu, eller ska jag lära mig att dricka te kanske haha! Får se vad det blir men nu ska jag spela lite Wow så jag bloggar efter lite spel. PUSS
 
 
Lite nya saker inköpta.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: