DetDuInteVisste <3

2013-11-09
08:49:58

Okej då läsare, idag SKA jag blogga!
Jag vet att jag har varit dålig på det nu men det ska bli bättre haha. Just nu har jag just vaknat och varit ute med Lucky så nu lyssnar jag på musik och ska snart göra mig iordning. Äta lite frukost och bara ha det gött en stund, sen blir det lite små plock och städning här i lägenheten. Alltid lite kul att se förändrning och jag har ju ändå inget att göra så ja vrf skulle jag inte kunna städa lite. Jag hade tänkt mig om jag kunde få ihop en lite bit av ''Det är som poker och jag måste satsa nån gång'' igen och se om det blir bra. Jag har varit lite missnöjd med dom två sista men ja, det måste ju komma upp någe bra, jag ska ju ha guldpennan i skolan så det ligger mycket jobb och hjärna bakom den också. Nej nu blir det att käka och göra sig iorodning så bloggar jag lite senare. PUSS
 
 
Wowowoooo igår fick jag min Xbox dosa!!!!!!!!!!!♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: