DetDuInteVisste <3

2013-11-17
22:17:10

Mysigaste helgen på evigheter! ♥♥♥♥
Ja nu ska jag ta och berätta för er alla nyfikna vad jag gjort denna underbara helg eftersom jag inte har bloggat något (skuldkänslor.se). 
 
Fredag: Skola kvart i 9. Spela lektion och sen vanliga tråkiga lektioner förutom hemkunskapen som var helt OK då vi slutade typ 30 min tidigare. Så hem och packa och sen dra till tåget för att åka till älskling, fick lite tåg sällskap av Albin som skulle till Frida i Storå. Sen hem till lille gubben för att vänta en liten stund å sen tillbaka till tåg stationen för att åka till Örebro. Väl på station ska jag ta en biljett, då försöker automaten ta mitt kort men ut kommer ist mitt kort + två andra haha, så två nya kort satt inte helt fel! (y) Sen åkte jag och Felix med tåget och hade sällskap av Tanja och Linnea. Sen när vi är framme i Örebro drar vi till Bion och tar ut våra biljetter och köpter lite poppcorn, med lite rabatter så blev biljetterna att kosta bara 90 och en Hollywood bara 75. Haha så mycket rabatter blev det minsann. Filmen Prisoners dög väl, lite för höga förväntningar kanske men den går att titta på haha. Sen träffade vi Tanja och Linnea igen men dom tog bussen sen och då drog vi till Donken för att käka lite men jag tog mig bara en glass. På donken sen så träffade vi Nathalie, det var riktigt länge sen men det var mysigt å ses ♥ Efter allt skojj så drog vi till tågstation, även fast det var en halv timme kvar så stod tåget där så vi klev på och värmde oss. Hemma i Storå igen hälsade vi på Ida en snabbis och sen hem för att sova lite. 
 
Lördag: Sov till 12 och sen upp för att duscha och äta frukost. Vi kollade på film och mös en liten stund sen började jag göra mig iordning då jag skulle iväg och käka Oxfilé, NAMNAM! Fan vad gött det var, fint sällskap och gött med godis haha, bra musik också hehe. Sen hem igen vid en typ halv tio för att mysa med älskling framför en film och smaska mer godis haha. Sen i säng för att sova vid typ halv 3 haha. Någon gång där på dagen också var jag, felix och magnus ute med Baloo och Hansi och lekte och busade, jätte mysigt det med ♥
 
Söndag: Vaknde vid typ 1 haha sen upp för att äta frukost och kolla på film, sen tvättade jag av mig lite och packade lite. Sen blev det lite mys framför film men inte så mycket mer, lite GTA V. Sen käka lite spagetti och körv, sen blev det lite Det Okända. Sen kom mammsen och hämta mig å nu är jag här haha. Så nu ska jag sova och jag vill berätta att alla som medverkat i min helg är jag evigt tacksam för. Denna helg har varit helt amazing och mysig! Så nu ska jag slagga i min egna lilla säng och förbereda mig för en sväng till Micke för lite Massage. Godnatt alla mina vänner och sova gott, jag lovar att blogga lite bättre. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: