DetDuInteVisste <3

2013-11-14
08:31:44

TAGGA ÖREBRO! ♥
JIAAA! Nu ska jag äntligen göra något, jag ska till ÖREBRO! WEHO, slipper skolan typ hela dagen lång, går till tåget vid 9 och även då ska älskling gå så det blir PERFFA! Sen så åker kören och musikprofilen till Örebro för att gå på en konsert och sen  käka på DONKEN! Haha ja så idag blir det att sprätta lite pengar på donken men sen blir det hem igen och då blir det typ en timmes lektion å sen inge mer. Hem för att käka lite pannkisar och sen blir det min efterlängtade MASSAGE! Finsk massage och mamma har förklarat att det gör ont men så enormt skönt så jag längtar som fan för min rygg och nacken NEED IT! Sen blir det att åka till Löa för att fira ett födelsedagsbarn och spela lite GTA V. Sen blir det väl hem igen å plugga lite Religion för på måndag nästa vecka så blir det omprov tyvär aja, vad gör man inte för att bli godkänd. Sen imorgon blir det bio med älskling förhoppningsvis. Nej nu ska jag fixa det sista så ni få ha en fortsatt bra torsdag för det ska jag ha. PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: