DetDuInteVisste <3

2013-11-11
21:52:30

Feel my way through the darkness! ♥
Ja nu har jag haft en sjuhelsike skoldag men den avslutades nå grymt trevligt alla fall. Imorse glömde jag vantar, mössa och mina mediciner BAJS! Så koncentrationen låg inte på topp, blev lite trött då och då menmen. Oförberett nationellaprov i Religion *jippi* och sen blev det utvecklingsamtal, det gick väl någorlunda bra faktiskt nog för att jag har betygsvarning i slöjd men det finns det ju en andledning till haha. Sen så blev det att tvätta bilen med morsan på biltvätten nere på Frendo macken, haha det var riktigt kul och facinerande, vi hade så roligt så. Sen hämtade vi Luckyboy hos morfar och åkte hem och käka här hemma, lite makaroner och körv, alltid lika gött fan! Sen blev det en liten fika på okänd plats med mammsen, riktigt trevligt blev det! Riktigt härliga och fina ungar fick man lära känna alla fall och spela lite GTA V fick man också haha, kollade på Scooby Doo haha. Nu är man hemma igen då och ska väl ta och lägga sig i sängen och slagga för är fan trött som satan! Smsa lite med älsklingen min, jag saknar honom nå enromt mycket men imorgon blir det gränges förmodligen å träffa fölk och sen på Onsdag får jag äntligen träffa min älskling igen! WEHO! thihi ja nej nu ska jag sova, godnatt på er alla. PUSS
 
 
Jag och emma på engelskan.

Kommentarer:
#1: ämma 👒

Klipp bört snörena!!😭🌸💕

Svar: Jaja käften jag ska
Fiskmåsen!

2013-11-11 @ 21:56:56
#2: ämma 👒

Klipp bört snörena!!😭🌸💕

2013-11-11 @ 21:56:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: