DetDuInteVisste <3

2011-08-07
12:01:11

Alltså förlåt.
Hej alla läsare :)

Förlåt att jag inte skrivit på typ två dagar men har haft lite och göra och inte orkat suttit vid datorn.
I Fredags var jag med Bästa Flizzan och vi kelade med Frasse och lite så sen åt vi lunch och gjorde senare Brownies (stavas) som det kommer komma bilder från :D
Vi hade så jävla nice asså och vi hade så mkt att snacka om ;D
Sen drog vi hem till Felicia i regn och var där en stund sen drig vi ut en halvtimme på Elljusspåret :)
Regnade men var mkt roligare att vara ute då ;) snackade så jävla mkt! Saknade dig Felicia puss ♥
Aja igår var jag med Albin älsklingen, vi hjälpte Terese att bära ner Lowa's säng till Peter och slängde sopor :3
Sen kollade vi på film och myste lite och åt kyckling ;)
Haha vi hade så kul så och vi snackade oxå mkt (A)
Skulle ha vart med bejb'y idag oxå men han fick huvudvärk och skulle bort imorrn så han kunde inte sova här heller så han ska komma på Tisdag ist :'D
Kommer la lite bilder sen :)
Hoppas ni gillar min blogg :D

Puss ♥

Ps: Albin du är bäst och jag älskar HELA dig och allt du gör och säger gör mig svag i knäna, du är så underbar någon kan bli, du är liksom bara så där random bäst liksom och du är mitt allt! ♥♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: