DetDuInteVisste <3

2011-08-01
12:37:11

Asså dra.
Asså du kan dra dit pepparn växer, jag fattar inte att du ska va i centrum 24/7 och försöka ha alla mina kompisar! Jag blir liksom pist of! liksom fattar du inte att jag vill ha ngn vän för mig själv som du inte ska veta vem det är! bara för att du är så jävla bäst som du säger så ska väl för fan inte du ha allt och alla.
Eller? ;)
Ge dig, du är bara falsk, alla faller för dig, lika jag men jag vet vad du gör, du playar alla och det kommer du inte långt på gubben du ;)
Skaffa dig ett liv och gör bra saker och nyttiga saker ist för att sitta och ruttna på ditt rum.
Fattar inte du att jag är jävligt förbannad på dig, men det tänker jag inte tala om för dig nananan! ;)
och när du kommer hem hit ska du åka på stryk så det bara smäller av det ska jag lova dig, men sen när jag fått min hämnd så ska jag vara snäll som en ängel (A)
Jag känner dig, du har vart min och jag vet alla dina knep, du ska ha allt som du kan ta på och spela med men sen fan när det kommer till känslor och sånt skit då fattar du inte. Du är ju bara så trög! :)
Aja nu tycker jag att jag inte ska slöa energi på en trög gubbe så det får räcka med ord till dig ;)

Puss ♥

Kommentarer:

Tack <3

2011-08-01 @ 22:01:19
#3: Moa :)

Finns ellie! :o <33

2011-08-04 @ 02:37:52

Tack Moa <3

2011-08-04 @ 14:09:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: