DetDuInteVisste <3

2011-08-29
18:45:27

Det var så jag menade.
Förlåt, det var inte så jag menade, det betydde inget mer utan det var bara ord.

Hej :D
Haha idag har man gått i skolan då, va väl som vanligt lite stressigt men man får stå ut med det.
Jag klarar mig ju ganska bra i skolan, Matte för lätt och lika med svenska och SO typ annars okej.
Blev orkester idag, så kul har saknat dom här tiderna :')
Inte mkt man gör nu utan ska väl snart äta mat och sen typ inget spec :/
Lyssnar på musik och chattar lite, bloggar och kollarfb och bdb..
Hör av er!
Pusss♥
Ps: Jag vill verkligen ha dig kvar..därför ska jag sluta vara så knäpp.
Jag vill att du ska veta att jag vill ha dig men det är så svårt med distans.
Jag vill att det ska vara vi föralltid och att du en dag bryr dig om mig.
Jag vill att ni ska veta att ni betyder mest och att jag älskar er väldigt mkt.

Jag saknar dig
Jag älskar dig♥
Inget att göra åt det bara är så.

Kommentarer:

jag bryr mig om dig babe!

tvilling, 10/6-10, du och jag!

<3



http://freakingouttotally.blogg.se/

2011-08-30 @ 06:09:42

Jag älskar dig ällskling, så är det, nu och föralltid! ♥

2011-09-02 @ 12:12:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: