DetDuInteVisste <3

2011-08-01
11:43:23

Godmorgon eller?
Godmorgon alla eller ja god förmiddag ;)

Har just plockat ur en låda som har stått i hallen sen typ 5 månader tebax...
Hitta mkt som kunde gå till tippen och på loppis men lite jag ville ha kvar ;)
Ska la klippa gräset här hemma idag och kanske vara med Julia ♥
Får se om jag får träffa pöjken min imorrn och jag hoppas det för annars blir lilla ellie surig ;)
Haha jaja om inte Albin blire kanske Emma.
Måste vara här hemma om jag ska vara med någon, har ju liksom Frasse att ta hand om.
Han sover i för sig hela dagarna så kanske kan dra någonstans ;p
Ni får hare så gött och nu bjuder jag på en bild på mig oxå bara för att ni är så snälla och läser :)

( fel håll men bajsa ändå )

Puss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: