DetDuInteVisste <3

2011-08-02
10:40:35

Godmorgon :s
Godmorgon alla :s
Jag känner mig lite snurrig menmen :s
Haha jag kom just på att min kusin bor typ granne med mig och att hennes son fyller år idag. Albin och dom ska ner till John och jag funderar på hur fan dom känner varandra men typ Linda och My är kusiner eller något sånt :s aja jag är helt och hållet snurrig och om Linda och My är släkt då är jag släkt med Linda som gör mig halav släkt med Albin.
Haha snacka om weard :o men ja XD
Mohaha ska kanske dra till Amanda Eriksson och hänga med till sjön :)
Ska ringa morsan och fråga om jag får hänga med så blir det att bada, sola och bara chilla (Y)
Men nu snackar jag skype med Johanna, Martin, Andreas och Tobbe :)
Puss ♥
Ps: Älskar dig Albin ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: