DetDuInteVisste <3

2011-08-03
22:31:04

Gött or nött!
Heey :)

Igår var jag med Amanda E och vi badade och hade skit kul och helt plötsligt blev det bestämt att jag skulle sova där så mamma kom med saker och jag drack två glas FreeWay och vart hyper och flum till 8 idag :O
Aja vi snackade Skype med många och både bra och dåligt hände.. internet lagga lite oxå.. spelade Minecraft med Martin som kom till Jonathan och Amanda idag när jag var där :D
Fick ha Martins keps hela dagen :') måste skaffa en sådan :o
Badade med dom men Jonathan var för feg och badade inte -.-
Men aja nu sitter jag hemma och ska lägga mig i sängen nu :)
Imorrn vara med Yvette och helgen eller Söndag ska jag sova över med Albin :'D
Puss ♥

Ps: Albin du är klart bäst! And you to and you! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: