DetDuInteVisste <3

2011-08-17
16:17:30

It's feel like shit.
Rubriken säger allt..

Jahapp första skoldagen :)
saknar alla kompisar, typ killarna och tre tjejer...
menmen.... gick ju bra, skrattat har jag ju.. Emma P och Victor H är nice att va med :D
men självklart var det bästa att träffa Albin! gjorde mig lite besviken menmen...
Träffa alla igen var väl det skönaste med att börja skolan. Var kul att ha Nyvall oxå, ska ha honom i SO (y'
Känns bra, ska ju ha Robert i NO (a'
Keka i matte och Ceila i Eng och Ulrika i Sv tror vi ska ha henne i HK ^^
Nu är Emma Osis här :p
Vet inte vad vi ska göra än menmen, jag lägger in en låt oxå ;)

Puss ♥
Ps: Jag saknar dig, du anar inte hur mkt du betyder för mig, jag har ju alltid älskat....♥
Jeg elsker deg ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: