DetDuInteVisste <3

2011-08-13
13:44:17

Jag kan inte rå för det.
Hej hörrni :p

Asså jag kan inte rå för att ajg inte bloggat, har liksom inte suttit vid datorn på typ någon dag :o
Men nu lägger jag in ett litet inlägg alla fall.
Jag har idag klippt gräset och nu efter lunch ska jag dra till mormor och spela piano och gitarr :p
Igår så drog jag till grabbarna i Riksbyggen. Martin, Ruben och Alex, dom lanade.
Hehe jag lärde mig typ spela lite Wow som jag kanske ska köpa sen, Cataclysm ska jag nog köpa ( om det stavas så XD )
Kanske ska få köpa ett acc av Ruben :)
Lyssnar på musik, sådan som mamma vill lyssa på.
Men aja nu ska jag tydligen duka till lunch sen drar jag te mormor

Puss ♥

Ps: Älskar dig Albin, hitta inte på hyss bara som gör att du ångrar dig senare i livet, puss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: