DetDuInteVisste <3

2011-08-28
17:31:33

Jag kan inte skriva och prata och lyssna samtidigt.
Hej :)

Idag drog jag till bästa syrran i Ludvika och vi åt lunch på Subway, träffade Roy och sen Pontus.
Jag fick se hennes lägenhet och pratade och hade jätte trevligt :D Hoppas det blir av igen :)
Just nu har jag snackat med Hasse i ca 1 och en halv timme och han är bara så BÄST! ♥
Jag ska tyvär dra nu för att höra med Felicia om jag och hon ska ut och gå en sväng men enligt Hasse får jag inte det för då är jag en dissare men jag går i alla fall :)
Så ni alla får ha en fortsatt bra dag och tänka på mig så mkt ni bara kan! Bara för att jag tänker på er :D
'' Jag går och fiskar uuhh, och tar en tyst minut'' Hasse's nya låt :D

Puss ♥
Ps: Jag saknar dig! Ä
Jag älskar dig! L
Jag vill ha dig är! S
Jag tror jag är kär! K
Jag orkar inte mer! A
Nu vill ha dig! R
Puss, kyss och kram! ♥ E

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: