DetDuInteVisste <3

2011-08-20
15:36:41

Längtar (a'
Tjena :)
Idah har jag hjälpt mamma att städa huset, därför jag inte hann lägga upp något i morse.
Mamma ska ha någon Aloe Vera träff här på onsdag så hon ville ha det fint.
Mot 5 tiden ska vi till mormor och morfar på kräftskiva :)
Ska nog ha med Frasse då, men sen ska det väl vara så att man går hem mitt i natten. Skönt! (y'
Hoppas det blir någon bugg-kurs nu så vi kan dansa, eller asså jag, Lilly, Isah och Amanda kanske kan lära oss så vi kan gå på dansbandsveckan nästa år :D
Ska försöka få med Jacob till min partner och Häggan till Lilly, Wass till Amanda och David till Isah kanske :D
Snackar med Tobbe ♥ på skype nu och undrar vad vi ska snacka om  :s
Nu ska jag vara social med han ;)
Puss ♥
Ps: Det ska inte hända, vi ska klara det! ♥

Kommentar:
#1: amanda

ville inte albin gå på bugg eller? s;

2011-08-20 @ 18:56:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: