DetDuInteVisste <3

2011-08-23
16:51:51

Laughing.
Hej :)

Tog med Amanda idag :)
Körde burken med Häggan idag innan bussarna :p värsta nice asså, körde det igår oxå när jag var på byn ;)
Igår var jag på byn med Hägg, Isah och Lilly, när vi hade vart på ica ringde vi Bäcker och då kom han. Senare drog vi hem till Bäcker och spela TV-spel plus att vi satt vid datorn och chillade, sen skulle Bäcker dra på träning och isah drog hem. Jag, Hägg och Lilly drog till Ica, vi träffad Emelie och Felicia och Lilly drog hem. Jag, Emelie, Felicia och Hägg vi drog till toget där vi träffade Albin och Jacob, dom drog sen och vi andra 4 drog till Kopparbergskolan.
Sen drog jag och mötte Amanda och träffade Albin och Jacob igen men sen drog jag och Amanda till henne och skaffade Twitter till mig så kolla den ;)
Nu ska jag och Amanda dra till stallet :D

Puss ♥
Ps: What are words?
I wanna keep you miy angel... i want you bak..♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: