DetDuInteVisste <3

2011-12-18
21:05:07

Asså bästa!
'' I got a hangover, wooooh!''
Haha den jävla låten har fastna i sallen sen i fredags xP
Men aja ska alla fall berätta hur jävla bäst jag har haft det denna helg.
Allt som hände i torsdags skulle inte påvärka denna helg och det gjorde det inte.
Fredag gick jag hem till Nora ( Nora var inte i skolan) och typ gick med Robban och Jocke.
Sen typ gjorde vi inte mycket, åt lite och sen skulle vi hitta tid till bowlingen, blev klockan åtta så jag fixade till Nora, Robert, Linna och mig själv så klart ;) Sen typ gick vi till Anton och väntade på att klockan skulle bli 8 och då kom min fina älskling också ! ♥
När klockan blev halv gav vi oss av till bowling hallen och jävla vad kul vi hade. Jocke vann haha x)
Men sen drog vi hemmåt.. blev lite disskutioner på vägen hem men annars helt okej.. fick även en present från Älsklingen, lilla Reine :') och ett halsband med Reine :') han är så underbart gullig, jag gav han en sak som ni inte får veta, mohahaha !
Men sen gav vi oss av till Anton, kollade 3 skräckisar, Billy och hans sväng gäng ;)
Somna hos Nora, gick upp vid tyo halv elva och åt frukost och fixade heeestarna sen drog vi till bowlinghallen med Robban och där var Amanda, Ninni, Jeppe och Jocke :D
Dom bowla och allt var jätte kul, så duktiga, vi drog sen till pizzerian där Amanda och Jeppe åt och vi andra snodde mat från dom ist ;p
Efter det drog vi oss tillbaka till bowlinghallen och försökte se om vi kunde bowla men gick åt helvete..och jag och Nora drog hem.. blev så pissed off ( där emellan var vi vid Ica )
Fixade sig sen och vi drog hem till Anton, hade en underbar kväll med sötnosen min :') och sen typ drog han hem :( men jag och Nora hade skojj och drog hem och sov, vaknade och åt frulla. Efter det så fotade vi hestarna och då skulle jag typ åka hem :/ men jag har haft en riktigt jävla awesome helg så det inte finns! Jag älskar er alla!
Ja ♥
Nu ska jag natti för imorrn ska jag har elevensval och sen kanske snyggingen!
Pussar och kramar från mig och Tussan!
Puss och godnatt !
Ps: Jag ska bara spara pengar så ska vi fixa detta tillsammans älskling ! ♥
Alla bilder kommer när jag har mer tid att lägga in dom och redigera dom, puss !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: