DetDuInteVisste <3

2011-12-23
11:53:56

Fisk ;*
Hahaah, min fiiina Amanda valde rubriken för idag (a'
Jag ba; Säg ett ord
Hon ba; Ett ord
Jag ba; HA-HA-HA
Hon ba; Fisk
Jag ba; HA-HA-HA fisk var det det ända du kom på, säg en smiley
Hon ba; en smiley
Jag ba; Nej men seriöst
Hon ba; Puss min ;*
Hahaha vi har det minsann sköjj vi ;)
Jag har det typ grymt tråkigt, hängt tvätten och dragit ut lakan ur alla sängar och sen ska man väl ''sätta på'' diskmaskinen ! :P
Lyssnar på lite musik och mobbar Amanda lite grann men hon säger bara håll käften :P
SNARK :D
hahahaha, nu laddar jag ner en film jag ska kolla på senare
Men nu ska jag väl vara social med amanda och se om jag kan härja mer med henne
BTW så får ni två bilder också ♥
Jag bowlar :D
Sexiga Reine :D
Det är Reine Amanda ;)
Pussar på er ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: