DetDuInteVisste <3

2011-12-21
16:55:54

Hjärta ♥
Hej alla underbara personer :)
Snart kommer väl älsklingen och jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer väl på något.
Just nu sitter jag vid datorn och tittar tv bara för att jag har det lite sumt tråkigt ;)
Riktigt mysig soffa morzan köpt alla fall, fett skön !
Menmen jag är typ hur trött som helst, skulle kunna somna när som helst men nej jag ska vara social med Jocke.
Denna vecka har vi alla fall haft elevensval och det har välvart ganska chill, inga spec tider att passa, bara man kunde låtarna man bestämt säg för att spela, som vi spelade idag :)
Gick bra tyckte jag men jag vet inte vad dom i publiken tyckte.
Menmen ska väl stänga av datorn nu om han kommer snart, kanske titta tv nej men :)
Det kommer lite bilder senare när jag orkar redigera dom och lägga in dom.
Kommer en bild alla fall.
PUssssss ♥
Älskar dig älsklingen min ! ;* <3

Kommentar:
#1: ellinor

asså så gulliga ska se på julklapparna sen följer din blogg :D

2011-12-29 @ 17:02:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: