DetDuInteVisste <3

2011-12-29
12:02:06

Ingen rubrik.
Nejmen vad fan vad säger ni, ska man försöka pallra sig bort till telefonen och ringa amanda och fråga när fan hon kommer eller ska man vänta på att hon ringer? Nja jag väntar :3
Haha jag är bara för lat och kommer tydligen vara det hela veckan! FÖRUTOM att jag ska bowla idag.
Ibland stör jag mig  på blogg.se liksom, jag tycker det är fett jobbigt och jag fattar inte ett skit när man ska göra en ny design eller bara fixa något litet eller lägga in en ny header ! Därför jag behöver hjälp med det.
Ni ska veta tt det blåser som fan ute och regnar gör det med, inge direkt världens roligaste väder -..-
Jag sitter alla fall i min ensamhet i mitt fönster och tittar ut på det jävla vädret och alla bilder/lastbilar som åker utanför ;)
Ni får en bild sen så kanske jag skriver något mer !
Kisse Misse orkar inte mera :c
Pussssss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: