DetDuInteVisste <3

2011-12-24
23:53:20

JULAFTON! ♥
Haha hej alla julglada :D
Jag har alla fall haft en bra jul, har ni?
Och God Jul alla fall !
Kommer typ lite bilder imorrn eller något på alla julklappar, vart så mycket så inte hunnit tagit kort på alla ;)
Men jag fick världens finaste julklapp av älskling, ett par skit gulliga örhängen :')
Han är så underbarast av alla min lilla pojke och han kom ju på självaste julafton och gav den också.
Menmen.. en bild på mig och älskling kan väl inte skada eller?
Ibland är han bara för gullig :') snällt att han ställer upp på att fotas också ;)
Ni får fler bilder och sådant imorrn tror jag då jag har mer tid !
Jag har alla fall haft en underbar dag med släkten men känns ändå inte som julafton men aja :3
Nu ska jag nog snart lägga mig, är ganska trötter menmen :)
Pussar på er så hörs vi väl imorrn !
Kom ihåg attt länka, och följa och allt det ;)
Pussss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: