DetDuInteVisste <3

2011-12-22
22:25:29

Like in heaven! C:
Haha hej alla underbara ;)
Idag har jag vart med Jeppe och Jocke som skruvat DT :)
Jag lärde mig mycket.. nog för att jag kunde mycket innan *host*
haha, aja sen när jag kom hem gjorde jag dagens fail, somnade i soffan utan att veta om att jag somnat där och när jag vaknade hade jag sovit i över en halv timme, haha jag är misslyckad ibland :P
Men imorrn blir väl mest att grejja för att på lördag är det JULAFTON ! ♥
Underbart, ska träffa älsklingen då också ! ;*
Nu får ni en bild som jag just redigerat.
Me Gusta C:
Haha ''jag gillar'' på spanska ;)
nejmen nu ska jag sova, efter som jag var trött på eftermiddagen !
Så puss och godnatt på er :)
Ps: Tänk att det är en månad sen du lämnade oss... <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: