DetDuInteVisste <3

2011-12-27
22:01:01

Try to not looking back. ♥
Hej, nu sitter jag här i min ensamhet i mitt fönster och tänker över livet.
Tänkte att jag skulle bli bättre med min jävla blogg nu under jullovet :)
Vad säger ni?
Ska nog försöka följa och kommentera andras bloggar så dom gör samma sak.
Tänkte alla fall säga vad jag gjort idag, INGENTING.
Jo chillat med datorn i 6 timmar och sen kom Älsklingen och efter en stund drog vi till han :)
Sen vare bara att dra hem igen och äta och gå till datorn och snart sängen.
Fan vad jag hatar vissa dagar -.- men imorrn blire säkert bäst, ska träffa Philip, Robin och Amanda och kanske Alicia, var så länge sen jag träffade Alicia :D
Sitta en halvtimme till nu då slagga för dagen eller vad säger ni?
Kanske messa med älskling om han är vaken !
Nej ska redigera lite bilder och skriva lite nu så jag tycker alla kan kommentera en mening eller handlig eller något liknande som jag ska skriva om tex ''bilder'' ''musiken'' ''slutet'' och så vidare om ni fattar ;)
Men puss så länge så får ni se om något mer kommer :)
Pussssss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: