DetDuInteVisste <3

2011-07-11
18:40:47

Det du inte vet..
Heej :)

Jag har vart med Amanda från söndag tills idag :D
Vi har kollat på film, Black Swan, Trassel och lite av Välkommen åter.
Black Swan är en psykisk störd film.
Trassel är hur rolig som helst och Välkommen åter är som den är ;)
Käka godis och drack cola hade det riktigt sköll.
Vi snackade lite hemligheter säger vi och sen så sömna vi la vid kvart i 8 på måndags morgonen.
Vi vaknade sen vid 12 och gick upp vi tio i 1.
Jag har badat TRE ggr och det e första gången på två ÅR!
Aja träffade älsklingen :')
Jag lägger upp en bild bara för att jag vill :3
Så ni får nöjjja er med att jag kommer vara dåligt uppdaterad eftersom jag inte ''orkar'' vara uppdaterad så mkt..
Drar te Vansbro nästa måndag.
Lilly ska med och vi ska dra te Malung och dansa senare den veckan.


Puss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: