DetDuInteVisste <3

2011-07-08
10:30:18

I'm sorry but i still love you <3
Heej på er ;)

Förlåt att jag itne bloggat på TVÅ DAGAR!
Men har varit fullt upptagen med killarna onsdag till torsdag, dom sov liksom här :D
Hade kul alla fall :D
I födelsedags present fick jag en gitarr som jag gör en låt med lössträngar, går ganska bra :)
Sen fick jag mkt pengar och stativ till kameran och ska köpa ny mobil på lördag :D
CD's har jag oxå fått men annars var det nog det =)
Idag ska jag dra med Yvette och köra Gocart :D
Kuligt som fan asså jag ska race'a om na ;pp
Sen ska vi till Narvgården där underbar Wanda står och jag ska rida henne och Yvette ska hålla koll på mig så att det går bra ;)
Nu ska jag fortsätta på min ''fina och bra'' låt *host*

Puss ♥

Ps: Albin jag älskar dig så jävla mkt! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: