DetDuInteVisste <3

2011-07-16
14:15:18

Jadu :/
Hej :/

Inte bloggat på typ år och dar men jag har inte suttit vid datorn.
Ingen Albin idag för att han hade huvudvärk och jag kommer inte träffa han fören nästa vecka ;o
Saknar han så jävla mkt!
Aja, blev inge gränges eller ställis heller så blir o va hemma och trööka..
Imorrn ska jag fira bästa Ywe och komma hem te henne med presenter :)
Sen drar jag och Lilly till Vansbro/Malung.
Hoppas det blir riktigt kul.
Tänkte lägga upp en video blogg igen men vet ikke vad den ska handla om liksom :s
Städat rummet
.
Mobba inte rummet men finare en förut alla fall.

Sängen där typ.

Där var det typ fullt mer saker förut ;o

Saker på skrivbord typ borta, bara rit saker och lite så..

Lite till bit av rummet.
Nu fick ni se hur mitt rum ser ut oxå.

Puss ♥

Ps: Albin du ska veta att om vi inte träffas så kommer jag sakna dig så mkt, jag kommer älska dig genom hela livet och döden, dig har jag alltid gillat, tyckt om och allt nu betyder du allt för mig och jag e så glad att jag har dig, du gör dina misstag, när vi väl är ska jag snacka med dig. Vi ska klara det här tsm jag lovar! ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: