DetDuInteVisste <3

2011-07-28
16:52:46

Jag orkar inte.

Heeej :)

Blir ett litet inlägg nu när jag har datorn i någon timme.
Jag skulle ha träffat Emina idag men blev inte av :/
Är i Falkenberg nu och sitter på Gits gård.
Skulle ha ridit och skulle ha badat med blev inte av.
Jaja längtar tills jag kommer hem och får hämta Tyke :')
På Tisdag kanske det blir att vara med Felicia och Onsdag älsklingen.
Jag får bjuda på en bild ;)

Bara för att jag saknar han som fan! :'(

Puss ♥

Ps: Albin du betyder allt och jag vill göra så mkt men du hindrar mig... förlåt om jag gjort ngt men du betyder mest och jag finns för dig nu när jag vet att du har det jobbigt, jag hjälper dig. Jag är till för att hjälpa dig och stå vid din sida när du behöver mig.
Älskar dig mest och kommer alltid att göra! ♥♥♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: