DetDuInteVisste <3

2011-07-31
12:49:54

Still alone...
Hey alla glada :D

Japp inatt har man inte sovit mkt tack vare att Frasse har stimmat i natt.
Men nu medans jag är uppe sover han så gulligt i sin korg.
Han är bra rolig lilla Frasse fräs :p
Väntar på att Yvette kan svara i mobilen när jag ringer, vill att vi ska va idag :o
Skulle behöva vara ute i solen och sola och sen motionera.
Kanske hör av mig till Amanda eller någon ikväll så kan jag dra Bånghammar med någon :)
Just nu lyssnar jag på musik och chattar lite.
Dom tjatar här hemma på att jag ska dra ut.
Jag har kommit på ett nytt sätt att dra ner kilona.
Tre ggr i veckan ska jag gå/jogga på elljusspåret eller gå med en kompis runt Bånghammar. Efter det gör jag 50 situps eller något.
Jag ska äta bra och stabil kost som håller mig pigg och orkar hela dagen.
Jag ska göra vardagsmotionen mer så jag går från skolan och till och från kompisar.
Jag dansar, rider, spelar golf och lite tennis.
Jag ska hålla igång detta nu i ca tre månader.
Hoppas kilona sjunker, önska mig lycka till ;)
Nu ska jag dra ut -.-

Puss ♥

Ps: Saknar dig som fan älsklingen, vi måste vara på tisdag annars dör jag! älskar dig nå grymt mkt! ♥ Och madde jag kan inte förklara i ord hur mkt du betyder för mig! ♥

Kommentarer:

du & jag mot världen syster <3

2011-07-31 @ 14:55:45

Vi ska klara alla uppgifter livet ger oss! <3

2011-07-31 @ 15:47:32

det kommer vi göra älskling <3

2011-07-31 @ 16:46:24

alltid <3

2011-07-31 @ 16:55:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: