DetDuInteVisste <3

2011-07-21
21:48:01

Tebax ;)
Heej du där ;)

Jag e tebax en snabbis typ en helg sen drar jag igen te Kungsbacka-Göteborg-Falkenberg.
Ska bli köligt och ska träffa Elias och Maj oxå. Ska nog sova där sen bär det iväg till Gits Gård och rida och bo i typ en lägenhet och typ gå på Dag-Otto xd

Har vart skit kul på dansbandsveckan i veckan, jag och Lilly dansade skita mkt och vi blev till o me uppbjudna ;o
Leeeskigt men det gick bra faktiskt men sen blev det bara dans med Lilly ;)
Kollade på The Playtones, Scotts, Titanix, Lasse Stefanz, Micke Ahlgrens, Jontez och många fler :D
Aja nästa år ska man kunne dansa, ska försöka gå på kurs jag och lilly så vi kan lära oss.
Ska vi dra dit nästa år och försöka få med oss killar och Amanda kanske vill hänga med ;)
Jao nu ska jag lyssna på musik och slappna av sen blire väl och söva ;)

Puss ♥

Ps: Saknar dig jätte mkt Albin och jag lovar att jag aldirg släpper dig ♥
Jag kan inte styra över mitt humör..♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: