DetDuInteVisste <3

2011-06-16
21:26:42

Bejb'y, my best friend ;*<3
Tjaaah ;)

Hahah idag har jag varit med underbara älsklingen ;)
Vi har gjort mkt kuligt :)
Spelat gh, gjort nudlar och lyssnat musikee :D
Hahha, min underbara kock det e han ^^ jag lämnade han ensam i 2 minuter medans jag var på toa och han lämnar nudlarna så det kokar över xD
Han är så duktig min pojk x))
Jadå, men vi kolla film oxå, en ''underbart'' bra film xD elr inte xD skit bra jo men rolig med ^^
Aja, nu vet jag vad han kollar på för filmer ;)
Åkte och spelade golf oxå, var bara jag där igen på junior träningen men gick bra fick spela med Elin ;)
Åkte hem med dom sen ;)
Såg Albin bejb'y vid ica med coola Jacob :P
Men nu har jag just duschat och ska sätta på musike och chilla (Y)
Så alla får ta och ha det gött ;)

pözz och höjj <3

Ps: älskling du är så underbar, och älskar dina roliga kommentarer, och ditt skratt och allt du gör, du gör mig hel älskling, du och jag för alltid <33

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: