DetDuInteVisste <3

2011-06-07
16:23:42

Chill (Y)

Tjaaaah (Y)

Idag har fan bara vart chill ^^
Städa första lektionen en stund senare andra lektionen körde vi Tjuv & Polis med klassen xD
Spelade efter det, lunch & sen film ^^
Sen slutade vi :D
Fy fan vad cill, ingen att va med så åkte hem & sola i 1 & ½ timme :P
Nu har man just druckit upp Energi drycken som legat i kylen i 2 månader xD
& snart kommer kanske Anton :P
Kanske man inte har så tråkigt (A)
Imorrn ska man klippa sig o färga håret :)
Kommer in en bild på det imorrn elr torsdag :D
Nej men nu ska man nog ut och sola igen, låter som oskan är här men hoppas inte :o
Sen kanske lyssna på musiikkkee ;D

Pözz & höjj <3

Ps: Älskar dig albin skit mkt! Du är det bästa jag har! Du får mig på fötter och låter mitt hjärta forsätta slå! Du är så viktig för mig ´så att om du försvinner kommer jag aldrig kunna stå mina fötter och hjärtat slutar slå!
Älskar dig min underbara älskling!<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: