DetDuInteVisste <3

2011-06-08
21:07:25

:D
Heeej :)

Chill i skolan, typ ingen slöjd, sen drog jag och lilly ner till banken och fixa lite penningar :D
Sen vart det chill, vi drog ner och käka pizza vid elva och sen fick vi sluta :D
Sa hejdå till älskling :((
Men jag och Ywe fick stå och vänta på fula bussen som inte kom förän halv ett, vi slutade liksom kvart i 12 -.-
Åkte hem, sola lite drog te Anna-marina och klippte och färga håret :D
Kommer nog bilder imorrn ;) elr på fredag :D
Kanske ska va med älskling i helgen ;D (Y)¨
Ska kanske oxå vara med i tidningen med dansen imorrn ;)
Nice asså (Y) (A)
Dans idag och vi gjorde en bit av avslutningsdansen :D
jappjapp, nu e det tuppe ;)

Pözz och höjj <3

Ps: Älskar dig albin! så jävla mkt! jag kan aldrig sluta tänka på dig :')
Jag vet seriöst inte vad jag ska göra utan dig! :D<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: