DetDuInteVisste <3

2011-06-19
19:54:32

Duktig flicka ;)
Jaha, nu har man vart duktig och vart ute och gått, körde hårt, gick i skogen först sen grus väg ;)
Efter det när jag kom hem dansade jag så jag hoppas jag bränner något på kropen snart ^^
Aja, ska snart dra in i duschen ;)
Är så trött :o
Menmen saknar Albin :( såg han cykla med Jacob idag :)
Jag är glad att han mår bra alla fall och att jag ser att han skrattar, var ju orolig för honom förut när han verkade att inte må bra :(
Men han verkar må bra nu hoppas jag :D
Hoppas han och jag kan vara på Torsdag :D (L)
Men imorrn blire golf träning med Fredrik, tisdag kommer ju kusinerna och men underdagen ska jag vara med Amanda och vi ska hitta på mkt skojjj vi :D
Onsdag tillbringar jag mesta delen hos kusinerna men när klockan blir halv tre så ska jag dra ner till folktetshus och ha dubbel dans träning så blir 3 timmar ;o ahhaha kmr bli jobbigt men kul :D
Sen på torsdag då så önskar jag ju att jag kan va med Albin, hos mig kanske :D
Fredag blir det midsommar och mamma ska bjuda massa personer hit så vi ska bjuda på mat och sånt :P
Lördag och söndag ska jag tillbringa tid till kusinerna, ska dra te ngt utkickstorn då med dom :P
Kuligt blire då (A)
Men nu ska jag dra ner och duscha och käka :D

Puss så länge ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: