DetDuInteVisste <3

2011-06-23
14:09:49

Förlåt :(
Heej :D

Sry att jag inte blogga igår men hade så himla mkt att göra ^^
Dansade i 4 timmar, 3 timmar lektion och 1 timme hemma :P
och var hs kusinerna oxå men vi gjorde inte så mkt (A)
Idah är jag med Ywe :'D
Vi dansar lite och ska väl göra oss snygga te dansen x))
Har handlat på ica i dag i 2 timmar ungefär -.- inte världens roligaste när man knappt kan gå :(
Dansade så mkt igår och glömde stretcha ordentligt så blev träningsvärk och streckt mug vad jag vet :/
Hoppas jag kan dansa på uppvisningen idag men det ska gå bra ;)
Efter fyra ngn gång drar vi och ska träna lite till, många kommer på uppvisningen vad jag vet ;D
Men nu ska Ywe ha datorn en stund ;)
Ni får la hade så gött (Y)

Puss ♥

Ps. saknar dig jätte mkt, hoppas vi träffas snart :( extra pussar på dig min älskling, älskar dig ♥♥♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: