DetDuInteVisste <3

2011-06-28
08:56:58

Golf.. ;)
Hej, :)

Kommer vara dåligt uppdaterad som sagt, har ju golf hela veckan :)
blir inge med albin torsdag till fredag för han är i norrland :'(
Saknar han så mkt :(
Menmen kanske ska va med jacob på fredag då elr så blire att dra te narvgården och kolla om jag ska ha Wanda som halv fodervärd :D
Lizette frågade mig igår om jag ville bli det och rida för instruktör ngn gång i veckan, 50 kr gång :)
Hoppas jag får för morsan för jag vill verkligen det :D
Göra ngt på sommar lovet och som e med hästar, ger motion oxå :D
Aja, nu kmr snart morfar och ska hämta mig så ska la dra ner :)
så...

Puss på er ♥

Ps: älskar dig albin, men jag vill se oss le tsm, klara allt, gör det du sagt att vi ska göra, känna mig om tyckt ♥
Du är allt och jag är älskad av dig men visa mer bejb ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: