DetDuInteVisste <3

2011-06-06
16:29:50

HÄSTLAN :D
Heeeej :)

Hahahah från söndag till måndag har jag Häst-lanat hos lilly i ställis :D

Lilly: ska vi fiska? :)
Ellie: vart då? ;s
Lilly: i sjön ;D
Ellie: Ja justja x)

hahahah skulle fiska, tyvär inge napp :/
Cyklade hem igen till viken & där bjuds då på pommes & fläskfile (Y)
Efter det packa lite grejor sen drog det av till ställis :P
VI packade upp datorerna, ps2, colan, chipsen och spelen :P
Hehe Já ni, vi spelade från 7 på söndag kväll till typ 6 på måndagmorgon :P
Vi spelade in en fantastisk film xD
http://www.youtube.com/watch?v=p7ZUKmdtzRk
Jag hotar med hästkorv ;O
Hästjävel ;o
Spriiiiiiiing!!!!

Hahahha fy fan vad sköll vi hade, vi drogade cola så vi var inte trötta men nu fan kan jag somna vart som helst ;o ;s
Jag sov typ 3 timmar knappt det, sen så klarade jag ut ss 4 :D
Ska klara ut ss1, ss2 och ss3 (A) måste typ installera det först :P
Så lilla lilly, detta tkr jag att vi gör om ;)
Vi lanade asså ss, GH och MHAM :P
Vi hade sönderlaggade datorer, onda händer, trötta halsar & torra ögon efter 2 timmars lan & vi undrade hur fan en natt skulle gå, men vi klarade det & jag e stolt! (A) (Y)
Under natten ringde Albin & John typ 3-4 ggr XD
Dom var i Nisses stuga & hade tydligen tråkigt, dom latarna somna vi halv ett xD
Albin svarar inte på sms :(

Nu ska jag chilla i sängen & bara lyssna på musike :D
Så jävla trött ;o
Skola imorrn, vet inte om det e ngt spec? :o


Pözz & höjj <33

Ps: älskar dig albin, nu & föralltid! jag vet inte vad jag ska göra utan dig!<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: