DetDuInteVisste <3

2011-06-13
21:25:40

My bejb <3



Nejmen tjenare fan (Y)

Vart på gårn ^^
Va med Amanda G, för Erikssonan drog hem :/
Menmen, vi var typ hole alone på görn, Sandra & Carro kom senare ^^
Men jag & Amanda drog ner på byn :P
Gick på Ica en stund, träffade Andrea- Angelica Larsson & Lina A ;)
Sandra, Emma A & Carro kom senare ut från ica med en vatten melon xD dom kalla den för Ernst xD
Haha min kusse e så rolig ho ^^
Aja, senare typ halv åtta kom älskling & Jacob te mig & Amanda som satt på torget :D
Tyvär skulle jag & Amanda dra hem sen klockan 8 så blev inte länge med dom, men bättre det än inget alls ;)
Nu ska jag fan sova, elr alla fall lägga mig i sängen & försöka sova ;)
Så allihopa...

Pözz, höjj & godnatt <3

Ps: Älskar verkligen Albin så häääääääääääääääääääääääär mkt!!! hihih & Amanda & Jacob älskar jag så hääääär mkt ;D
Menmen älskar alla mina underbara änglar! puss <3333

Kommentarer:
#1: amanda

nej, du älskar mig så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket mer än albin ;)

2011-06-15 @ 16:35:30
#2: Ellie :)

Hahha vem har sagt ngt om det ^^ <3

Kanske e sant oxå :P<33

2011-06-19 @ 11:32:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: