DetDuInteVisste <3

2011-06-14
20:59:42

Niiiiiccceee :D
Heeej :)

Idag har jag fan inte gjort så jävla mkt ^^
Hahhaa spelat gh, dator, skärt gurka och sallad x), varit ute och gått, gjort våfflor och vart med Albin och jacob en stund ^^ kuligt kuligt :)
inte gjort mkt idag asså ^^ träfffade ändå älskling som jag blev glad över :D
Menmen, har huvudvärk :( inge bra ^^

http://www.youtube.com/watch?v=um0VARU30yw

Kolla på den fan :o
Hah tog 1 och en halv timme att göra men den blev la så där men nöjd alla fall :D

KAPTEN FILLING!!!!!! :DD

Hahha var bara tvungen ^^
Menmen ska nog stänga av snart, vet ju ändå inte vad jag ska skriva så :)
Imorrn blire la dans alla fall ;)
Vet inte om vi kanske ska forstätta med avslutningsdansen :)
Den e fett nice'ig ;o

Katy Perry – E.T. (Benny Benassi Radio Edit)
Katy Perry – E.T. (Benny Benassi Radio Edit)

Den remixen dansar vi te ^^
kanske lägger upp video på när vi dansar hela :D
men nu ska jag nog dra ;)

Pözz och höjj <3

Ps: älskar dig himla mkt min älskling, hoppas det håller länge mella oss, älskar dig albin!<3333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: