DetDuInteVisste <3

2011-06-26
20:46:14

Oh my gud ;o
Heeej x)

Idah hare la varit bäst som vanligt när man e med Albin älskh ;)
Vart lite överallt och gjort olika saker :)
Fick skjuts av Terese och Albin hem för dom skulle hämta en hylla :)
Var där från 9 på morgonen till kvart över 3 :'D
Men när jag kom hem satt jag vid datorn en stund och chilla sen drog jag ut och gick med Amanda L i två timmar ;o
Shit ;o gud ad jobbigt det var -.-
Hhahah TVÅ TIMMAR OCH NÄSTAN BARA UPPFÖRSBACKAR :O
Hahaha nu bloggar jag och får lite hjälp av amanda :D
kommer kanske lite nytt men hoppas det blir bra :D
Ska fråga kompis om hon kan hjälpa mig med design ;D

Puss ♥

Ps: äntligen fick jag träffa dig älskling, men saknar dig lite mkt som jag gjorde, älskar dig ♥♥

Kommentar:

fråga gärna något i min frågestund?

& sprid den gärna vidare på din blogg så andra kan se :)



http://maddizslife.blogg.se/2011/june/fragestund-266-286-11.html

2011-06-26 @ 23:01:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: