DetDuInteVisste <3

2011-06-13
15:56:25

Ojojoj ;o
Heej :)

Idah har jag haft skit tröök -.-
Datorn, studsmattan en stund, plockat ur diskmaskinen, hämtat posten och spelat GH ;o
Asså gud och sommarlovsdagarna ska bli så häär så kommer jag att döööö!!
Aja, kanske ska va med Amanda E och Amanda G på byn och sen gårn, något skojjigt alla fall (Y)
Hoppas det går annars kommer jag dö av tråkigthet -.-
Hela sommar lovat tänker jag inte ägna åt att göra sysslor elr ngt sånt, nge kul måste jag la få göra ;)
Nu ska jag hitta på nge att göra ^^

Pözz och höjj <3

Ps: seriöst, hur ska jag klara mig under hela sommarlovet utan att se dig så ofta, älskling, jag vill känna din närhet hela tiden, jag älskar dig så mkt! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: