DetDuInteVisste <3

2011-06-03
11:25:46

Onsdag-torsdag-IDAG :D
Heeej :)

Har nyss vaknat ^^
Jag ska skriva lite om onsdag, torsdag och om idag för jag har varit dålig på att uppdatera ^^

Onsdag: Fotbolls-tuneringar hela dag (Y) jag var med och var coach och inhoppare i fall att :P
Första matchen var klockan 8.45 och laget samlades 8.30 för att snacka tacktik =)
Första matchen var mot 6b och vi van mot dom med 1 - 0 :D
Nästa matck var inte förän 13.00 så vi hade bild och sen chill typ hela dagen (A)
Andra matcken 13.00 var mot 7a :) vi vann med 1 - 0 igen hehe ;p
Så vi kom till FINALEN :DDD
Hehe finalen var mot 9a, mkt svårare ;o alla andra matcher var i 10 min men nu var den i 20 min :)
Vi förlora tyvär med 4 - 8 :(
Men vad gör det ;) vi var ju i finalen :3
Efter det åkte orkestern iväg för att åka GOCART :D
Skit kul xD
Första rundan jag åkte, då åkte jag med Steffi, Sara, Richard och Amanda L :P
Andra rundan körde jag med Wass, Benis, Arne och Steffi :)
Sista rundan körde jag med Faruk och Ywe :D
Ywe vågade åka tillslut alla fall :D skit duktig var hon (Y)
På pris pallen för tjejer:
3:de Ellie :D
2:de Amelie :D
1:de Emelie :D
På pris pallen för killar:
3:de Benis ^^
2:de Arne ^^
1:de Wass ^^

Haha skit kul hade vi :D
Skrattade mkt :P
Men nu bar det iväg till folketshus i kopparberg för att dansa, då dansade vi klart våran dans och fick se andra gruppen dansa, vi allaihopa dansade uppvärmningsdansen :)
Så blire uppträdande på Lördag :D klockan tolv :P

Pözz och höjj <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: