DetDuInteVisste <3

2011-06-30
16:16:02

Shit ;o
Heeeeej :D

Har inte laddat upp men för att jag vart på golfläger :p
Onsdag så spelade vi tävling, Skandia Cup :D
Av 36 + tjejerna mellan 0-13 från grön,vit pinne vann Ellie :D
Emma och Ronja var oxå bra :D
58 slag och 15 poäng på 9 hål från grön,vit ;p
spelade senare med miggan och samuel M hahaha skit kul faktiskt :p
Roliga typer ;p
Jag hotade dom med en sak som jag inte säger ;p
så att jag var bättre en dom x)
sen drog vi inte och beddade i kansliet och lite så sen klockan 23.00 drog jag , Ronja och Emma ut och spelade ettan och sjuan och vi slog ut med en putter och puttade med en driver xD
Aja sen kolla vi när killarna leta bollar och dom puttade sen, men vi drog oss till säng med myggorna senare :)
Idag *torsdag* så gjorde vi inte så mkt golf :P Vaknade halv åtta och sen drog vi oss upp för nio var det frukost ;p Senare körde vi ngn tävling med olika stationer, lite golf men annat oxå, med Marry :D Marry är från U.S.A (Y) Så engelska fick vi träna på oxå ;)
Sen åt vi och hade pause en bra stund, så vilade lite ;)
Sen drog vi te ranchen och körde lekar :D
Skit kul men tyvär orkar jag inte berätta vad det var xD
Hahahah vatten krig var det ena alla fall ;)
Nu ska jag vila och lyssna på musike ;O
Sov inte så mkt typ 5 timmar..
Så...

Puss ♥

Ps: i'm in love babe ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: