DetDuInteVisste <3

2011-06-10
12:41:11

Slutet :(
Heeej :(

Neeej fy fan, sista dagen jag träffade alla i min klass tsm :(
Vi kommer splittras, kommer komma ifr¨n varanda.. vi kommer tappa kontakte, det roliga vi hade.
Jag väntade bara på att dagen skulle komma då allt skulle ta slut. jag visste det skulle hände... men ville inte..
Jag vet inte vrf man gör så hääär mot en så uuunnderbar klass :(
Alla vet att vi e underbara, det gör vi oxå...
Jag kommer gråta i år, kommer sakna er som fan, kommer aldrig göra det vi snackat om att göra..
Så mkt vi kommer förlora liksom, detta är slutet på våran klass kamratsskap...
Men ni ska vet att jag! ELLIE kommer alltid att älska er! ni är mitt liv, ni e bäst!
<3
Madde
Emelie
Andreas
Isah
Felicia
Sara
Cornelia
Wiktor
Tanja
Ida
Lilly
Amanda
Markus
Benjamin
Emil
Elias
Arya
Julia
Moa
Yvette
Albin

Ni e bäst, nu och för alltid D:
Jacob oxå <3

Pözz och höjj.. <3

Ps: älskar dig Albin, så jävla mkt! puss<333

Kommentarer:
#1: en av 100000 som stör sig på dig

öhm..? du ska liksom sluta sexan, du kommer ha kvar samma klass nästa år, sluta whina. låter typ som att du har slutat nian eller någonting och aldrig kommer få se din klass igen. haha, herregud säger jag bara. hur gammal är du egentligen, 11 år eller? du beter dig iaf som en! ditt liv är inte över bara för att du slutar sexan, så lägg ner det där bara.

2011-06-13 @ 23:26:36
#2: Ellie :)

Seriöst bry dig inte om du tkr det e så irreterande.

I sjuan ska vi inte ha samma klasser, vi har jaft denna klass sen 2:an men kommer att splittras i 7:an sen.

Nu vet du, och du behöver som sagt inte bry dig om du tkr att det är sååååå irreterande!

2011-06-14 @ 13:33:22
#3: hohihihihi

hahahahahahahahahahaha säger du att jag inte vet något om det? jag skriver vad jag vill, ni kommer fortfarande gå i samma skola, i samma korridor, kommer träffa varandra varje dag.

2011-06-15 @ 01:17:26
#4: Jolien

Aww kommer sakna dej med elle´r ja alla . <333333333

2011-06-16 @ 22:17:20
#5: Ellie :)

Hahha jag bryr mig inte om vad du säger, du fattar ändå inte :D



Saknar dig julla <33

2011-06-16 @ 22:24:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: