DetDuInteVisste <3

2011-06-19
11:38:40

Vaknat ^^
Jahapp godmorgon på er :P

Just klätt mig och ätit frukost, försökte få tag på Yvette och fråga oom vi skulle vara :)
Men det gick inte för hon var i Örebro :(
Menmen får la hitta på nge idag, måste ta tag i mitt sommarlov och hitta på nge kul :D
Ska väl försöka hitta någon att va med :D
Och föresten sry att jag inte blogga igår ;)
Hann inte liksom xD
Men på tisdag alla fall ska jag vara med Amanda älskling :DD (L)
Hoppas vi hittar på nge riktigt kul vi två, brukar liksom göra det ;)
Sen onsdag ska jag dra upp te kusinerna och sen dans :)
Torsdag blire kanske Albin babe och Fredag midsommar med kusinerna :'D
Nu vet ni min vecka ifall jag inte hinner blogga ;)

Puss så länge ♥

Ps: Jag saknar min babe :( <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: