DetDuInteVisste <3

2011-05-22
18:47:04

Dålig-bra!
Heeej =)

Kom nyss hem från att ha varit med älsköing, syster, benis, wass och john =)
Vart inte så bra i början, för att albin, john och wass skulle från början inte vara med, det var jag och becca från början sen kom benis, och jag skicka sms till albin och frågade vad han gjorde ( han sa tidigare under dagen att han skulle vara i finnfall ) han svara att han va med john på byn, jag blev LITE irreterad, för jag trodde han hade ljugit för mig ;o
Menmen skit samma med det xD
Jag älskar fortfarande min replik x'D

''Jag kommer aldrig slå dig utan andledning, men nu har jag en andledning''

Hahahahahha fy fan vad jag, becca och benis garva åt den x''DDD
Menmen vi hade ksit kul vid bastubryggan sen och älskingen, John och benis badade ^^
Det såg väldigt kallt ut *burr* (Y)
Men nu ska jag dra och duscha och sen äta, har huvudvärk liksom :(

Pözz och höjj <3

Ps: jag älskar dig så himla mkt albin, du betyder allt och mkt mer för mig, utan dig kan jag inte leva, du e mitt hjärta, du e så underbar, jag älskar dig! <3

Älskar oxå Maddiz, Rebecca, Emma och Lilly skit mkt ;o<333

Kommentarer:
#1: Lilly

Älskar dig gmn <3

2011-05-24 @ 22:20:47
#2: Ellie :)

puss <3

2011-05-25 @ 16:17:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: