DetDuInteVisste <3

2011-05-31
21:14:02

Hegle srömt :O

Heeej :)

Hahah idag har vi haft vanlig skoldag och jag följde med amanda hem, plus albin och wass :P
Vi kolla på Madagaskar 2 och hade skojjit (varm dag -.-)
Senare gick vi till bastubryggan, vi skulle bada fötterna och albin skulle kanske bada, men det blev inget av, efter en stund började det mullra rejält en bit bort.
Det kom närmare och närmare och en blixt kom då & då.
Till slut var det ovan för oss och vi satt som tur under tak, men sen kom regnet.
Det regna lite först så jag hade hyper speed och dansade i regnet x'D
Hade skit kul, fick kyssas i regnet oxå :''D men dansade mest x''D
Fy fan, jag dansade och skrattade och var helt borta xD
Sen började amanda frysa och jag gav min luvtröja så jag dansade i regnet med vitt linne xD
Haha sen tyckte både amanda och albin att jag skulle komma under tak innan jag hoppa i vattnet x'D
Tur att jag gjorde det för det kom så mkt regn sen att vi knappt såg sjön och marken ;o
Det började hagla oxå som fan så fick lite ont i fötterna där man stog ;o
Albin tog mig som skydd så  han inte blev blöt x)) smart kille det ;p
Senare av tog regnet lite och mullret var längre bort, men det blixtrade som fan, en gång när jag dansade i regnet kom en riktigt smäll och jag fick hjärtattack xD
Men sen drog vi hem te amanade igen, fick skjuts av hennes pappa :P
Vi drack Obo'y (Y) och sen satt vi på rummet och hade tråkigt men snackade ganska mkt, kittlade amanda (A)
Aja nu ska jag sova :P
Jaosinko (Y) <3333

Pözz och höjj <3

Ps: kan inte leva utan dig albin, du är som en drog för mig, älskar dig grymt mkt! <33


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: