DetDuInteVisste <3

2011-05-16
19:30:11

Måndag 16/5 2011 <3

Heeej :)

Jahapp idah vare skola då ^^
Började med att jag vakna att det regna -.- fick gå till bussen sen för att morsan inte kunde skjutsa mig, som tur regnade det inte när jag skulle till bussen :)
Väl vid skolan var jag med Matti och Anotn :P
Anton var på bus-humör xD
Senare så kom amanda och jag lämnade hennes tröja och jag fick min (som nu ligger i min garderob i skolan)
Becca babe kom och resten kom ^^
Klocna var väl 8.25 och Albin älskling hade inte kommit ;o
Jacob ringde och just då kom han med bilen och var på väg =D
Vi började direkt när han kom x)
Klasstid: snackade lite om veckan, och senare fick vi jobba SO och ENG ist (Y)
RAST: gjorde inte mkt, snackade med becca om att jag inte trivs i folksamlingar, blir så dålig i magen då xDDD mös lite med älskh oxå <3
NO: Jahapp, snackade om luftmotstånd och m/s och lite sånt =& skrev upp det jag skulle lyssnade och sen började jag rita lite gjorde två teckningar som kanske kmr upp imorrn <3
Rast: Älskh, rebeccca babe och jacob :D
Svenska: blev språkval med rainer :DD så fkng kul asså :DD TYSKA :D Guten tag! mein name ist ellinor ^^
Lunch: Macka :P
Språkval :D
Rast: älskh <3
Idrott: ngt jobbigt ;o
Rast: till korridoren och sen ute en stund <3
SO/ENG: hann klart med mkt :D
ska ner och äta nu :P<3

Pöz och höjjj <33


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: