DetDuInteVisste <3

2011-05-15
16:58:06

Weekend <3
Heej :)

I denna underbara helg har man vart me underbaraste älsklingen <3
Åkte på crusing med Olov, Nisse, Friiidah, Linda och Albin :D
Åkte te linde då ^^ tyvär inga bilder :(
Men vi hann egenom linde och ut en bit tills batteriet tog slut -..-
Fick stå på sidan av en väg i ca 30 min. menmen Göte Grund kom te slut alla fall ^^
Träffa då Madde och Simon oxå ;)
Väl på väg hem så räckte varken batteriet till musik elr att ta upp taket så vi körde nercabbat hela vägen från linde te koppis ^^ haha fy fan såg ut som ett troll när man kom hem :P
Vi var i Finnfall en stund, fick träffa hundarna Rocky och Murre :P
Nisse och Olov fixa bilen och undertiden gick jag och albin till fåren ^^
Vi åkte sen till byn igen för att crusa i kopparberg ;D
Åkte senare till Två kockar, Olov bjöd på maten så snäll som Olov e ^^
Olov tog en hawaii pan pizza, Nisse tog en bagare, jag och albin dela på en kebab-rulle och linda och friiidah tog en annan slags pizza :P
Riktigt kul hade vi, jag skratta mkt och gillar verkligen friidah, hon e cool ;))
Friidah och Linda drog te ica medans Olov och nisse skjutsa hem mig och albin till albin's morsa :P
Där jag sovit inatt, vi kolla på Fredag den 13:de, Yrrol och idag kolla vi på Hancock :P
Mkt film och mkt mys blev det :D
Vette fan när vi somna men när jag vakna såg jag albin ligga bredvid mig och kollade på mig :') mysigt :D
Klockan var nog runt halv tio ^^ och vi kolla på hancock och sen drog vi och åt frukost :P
Vi passa Tin-tin och sköjja och hade kul med honom :D
Han e så gullig :'D
Och nu e jag hemma och har just ätit äppelpaj :D
Ska snart ner och jobba lite -.- menmen kanske drar ut på en promenad vad vet jag :P

Pözz och höjj <3

Kommentarer:

jag kommer läsa din blogg nu :D <3

2011-05-15 @ 17:55:09
#2: Ellie :)

Nice ^^ <3

2011-05-15 @ 18:20:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: